We houden er niet van; formaliteiten. Liever gaan we aan het werk om je verzuim te verminderen. Om dat te kunnen doen, willen we graag vooraf duidelijk. Duidelijk over wat we voor je doen. Ook wat we niet doen. We willen onduidelijk of misverstand voorkomen. Dat werkt wel zo prettig.
Op deze pagina vind je alle praktische en juridische informatie van Qees. En van haar partners. Wat ik je zeker aanraad om te lezen, is het boekje ‘Alles wat je wil weten over samenwerken met Qees’. Een leesbaar boekje met achtergrondinformatie. Geen juridische geneuzel. Ook geen ronkende reclametekst. We hebben iets meer de tijd genomen om je te informeren.
Ook de altijd boeiende algemene voorwaarden van Qees en haar partners lees je hier. En de dienstenwijzer van Qees en onze privacyverklaring.
Ook als je niet tevreden bent, horen wij het graag. Althans, we hebben liever dat je het tegen ons vertelt, dan kunnen we nog proberen de pijn te verzachten. Of weg te nemen.
Het liefst spreken wij je telefonisch. Bel ons als je ontevreden bent op 085 – 00 20 620. Je kunt ook gebruik maken dit formulier. We nemen je klacht serieus. Als we ervan kunnen leren, zullen we dat niet nalaten. Na ontvangst van je klacht, gaan we zoveel mogelijk informatie verzamelen en komen binnen 10 dagen bij je terug. Uiterlijk. Als dat niet lukt, informeren wij je.
De Autoriteit Financiële Markten ziet toe op een ‘beheerst beloningsbeleid’. Dat toezicht is bij Qees niet nodig. De salarissen van onze medewerkers bestaan uit vaste looncomponenten. Als er al een variabele beloning van toepassing is is die volledig bepaald door kwalitatieve doelstelling. Zo kun je er zeker van zijn dat wij enkel het belang van onze relaties dienen. Hiermee voldoet het beloningsbeleid van Qees aan artikel 1:120 Wft.