Qees zorgt goed voor jou. Juist als je medewerkers ziek zijn. We noemen dat de Steun in de Rug van Qees.
Gevraagd en ongevraagd advies. Maak steeds de beste keuze. Voor jouw bedrijf. En ook voor jouw medewerker.
Qees Portaal. Alles op één plek. Wel zo handig.
Eén plek voor alles. De keten is gekoppeld. Dat maakt alles een stuk makkelijker.
Wij bieden hulp als je medewerker ziek is. Aan jou. Door dat bos van regels en adviseurs. Wij noemen dat geen casemanagement. We noemen dat de Steun in de Rug van Qees. Voor jou.
Je krijgt hulp bij alles wat met zieke medewerkers te maken heeft. Bij het casemanagement zijn wij de gesprekspartner voor de casemanager verzuim. We houden vinger aan de pols bij de verzekeraar. Regelen de uitkering Dat doen we ook bij het UWV. Jou houden we op de hoogte. We trekken aan de bel als je iets moet doen. Dat is Steun in de Rug van Qees.
Als je medewerker ziek is, houdt Qees jouw belang in de gaten. Managet het ziekteproces van je medewerker. Houdt steeds een vinger aan de pols. Zo biedt Qees de Steun in de Rug.
Qees heeft contact met alle betrokken partijen. We staan naast jou. Houden overzicht, vertalen waar nodig en we geven je advies. Gevraagd en ongevraagd. Daardoor kun je steeds de beste keuze maken. Voor jouw onderneming. Voor je medewerker. Dat is de Steun in de Rug van Qees.
Alles op één plek. Dat is het Qees Portaal. Elk dossier staat er in. Je vindt er informatie van iedereen in de keten. Zo vind je er de intake door de arbodienst. De uitkering van de verzekeraar staat er. Je weet precies hoe het financieel is geregeld. Ook de 42-weeksmelding bij het UWV vindt je hier. En als het zover komt, dan staat ook de afsluitende keuring van het UWV in het Qees Portaal. Zo vind je alles op één plek. Inzicht en overzicht. Zo makkelijk kan het zijn.
Uniek in de branche: we hebben de hele keten gekoppeld. Van salarisadministratie tot arbodienst. Van verzekeraar tot UWV. Geen dubbele gegevens. Geen dubbele handelingen. Wel hergebruik van informatie. We halen de gegevens op uit de salarisadministratie en geven het door aan de betrokken partijen. We houden nauw toezicht dat iedere schakel in het proces de juiste stappen op het juiste moment zet. Een Steun in de Rug. Zo zorgen wij voor jou. Kun jij je richten op je medewerker en je onderneming.
Elke situatie kan weer leiden tot een nieuwe vraag. Hier staan vragen die we veel krijgen. Met een uitgebreider antwoord. Omdat je dat nodig hebt. Soms.
Tijdens het tweede spoortraject moet de medewerker actief meewerken, onder andere door gesprekken te voeren met de re-integratiecoach, vacatures te zoeken, en sollicitaties te doen. Weigert de medewerker dit, dan kan dit gevolgen hebben voor het loon of het re-integratieproces.
Lees meerWat zijn bovenwettelijke vakantiedagen eigenlijk?
Die extra dagen die je gunt bovenop het minimum. Wettelijk is vier keer het aantal werkdagen per week (bij fulltime dus 20 dagen). Geef je méér? Dat zijn je bovenwettelijke dagen.
Lees meerZiekmeldingen die niet helemaal kloppen. Het schuurt. Je twijfelt. En toch wil je het goed doen. Maar wat mag nou wel? Wat kun je beter laten? En hoe zorg je dat je er op tijd bij bent, zonder de mist in te gaan? Daarom een antwoord op veelgestelde vragen. Omdat jij niet de enige bent die ermee zit.
Lees meerRegelmatig schrijven onze professionals blogs over onderwerpen die waarschijnlijk ook voor jou interessant zijn.