Ik ben Qees.
Ik ga voor 100% gemotiveerde medewerkers.

Mag ik je voorstellen aan mijn team?

Astrid Nabuurs
Officemanager van Qees
#duizendpoot #nee=geen antwoord
Regelneef. Is op haar best als ‘de andere kant van de lijn’ niet wil doen wat gevraagd wordt. Alles om voor mijn werkgevers gedaan te krijgen wat is afgesproken.
T 085 00 20 620
M astrid@qees.nl

Ilse van Oorschot
Accountmanager van Qees
#gedreven #afspraak=afspraak
Out of the box? Welke box? Ik help je graag met al je personeelszaken. Leg mij je vraag voor en we overleggen samen over de mogelijkheden. Ik hoor vaak na het gesprek: “Oh, kan het zo ook?” Ja, zo kan het ook. Try me.
T 085 00 20 620
M ilse@qees.nl

Manon van Steenpaal
Adviseur Personeel
#personeel #HR #recruitment
Business en mensen zijn mijn rode draad. Een juiste verbinding zorgt voor resultaat. Ik bouw met ondernemers aan de toekomst. Waar wil je heen, wat betekent dit voor je medewerkers en wie heb je daarbij nodig? Ik stroop graag de mouwen op. Bij mij is afspraak ook afspraak
T 085 00 20 620
M hallo@qees.nl

Jeroen Geessinck
casemanager van Richting
#verzuim #maatwerk #pragmatisch
Ik begeleid je gedurende de hele periode dat je medewerker ziek is. Dossiervorming? Poortwachter? Laat het maar aan mij over.
T 085 00 20 620
M jeroen.geessinck.@richting.nl

Eefje Doreleijers
casemanager van Qare
#daarwaarhulpnodigis #natuurencreatief
Ik wil daar zijn waar hulp nodig is; betekenisvol zijn. Ik zoek de mens achter het werk. Mijn doel: tevreden medewerkers, lager verzuim en besparing kosten. Gecertificeerd casemanager (Rsc).
Eens in de twee weken, op woensdag, ben ik aan het wielrennen of op andere manier aan het ontladen in de natuur, dan staat de telefoon doorgeschakeld.
T 088 – 102 16 80
M eefje.doreleijers@qare.nl

Herman Metselaar
Raadgever van Qees
+ meer Herman #arbeidsconflict #inzetbaarheid T 085 – 00 20 620
Het vak is te mooi om te stoppen, behalve als ik in mijn huis in Z-Afrika ben ;-) Gaat het gesprek aan bij (dreigend) arbeidsconflict. Pragmatisch.
M herman@qees.nl

Angelo Wiegmans
Raadgever van Qees
+ meer Angelo #Vraagbaak #Vakidioot #Wandelende wetboek T 06-105 65 147
Leest voor zijn plezier jurisprudentie. Is op zijn best als het lastig wordt. Werkgevers zijn enthousiast als ze Angelo ingezet hebben.
M angelo@qees.nl

André Jansen
Risicomanager / RI&E
#RI&E #praktisch
Ik breng de gezondheidsrisico’s in kaart en -belangrijker nog- help ze te verminderen. Verlagen van de verzuimkosten is mijn doel. Try me!
T 085 00 20 620
M hallo@qees.nl

Michiel Leenhouts
arbeidsrecht TEN Advocaten
#arbeidsrecht #specialist
Ik droom arbeidsrecht. Ruim tien jaar arbeidsrechtadvocaat in Rotterdam. Verhuisd naar Brabant. Tot je dienst!
T 085 00 20 620
M hallo@qees.nl

Mandy de Koning
arbeidsrecht TEN Advocaten
#partner TEN #arbeidsrecht
Voorkomen blijft beter als genezen. Zeg je arbeidsrecht, zeg je Mandy. Als ze even niet aan arbeidsrecht denkt, denkt ze aan ambtenaren- en pensioenrecht. Vakidioot. Kom maar op!
T 085 00 20 620
M hallo@qees.nl

Mark Boelens
manager van Qees
+ meer Mark #ondernemer #stille kracht T 085 – 00 20 620
Mark ziet alleen kansen en mogelijkheden. Problemen bestaan niet. Gelukkig.
M hallo@qees.nl

Lambert Becks
manager van Qees
+ meer Lambert #gedreven #eigenverantwoordelijkheid T 08 – 50 76 89 78
Ik gun iedere ondernemer veel personeel. Wel medewerkers die zelf verantwoordelijkheid nemen. Ik stuur op eigen regie van medewerkers. Wakker maken voor: knoerharde rock en een goed gesprek – in die volgorde.
M lambert@qees.nl
Ik ben ontstaan uit verwondering van drie ondernemers. Angelo Wiegmans, Mark Boelens en Lambert Becks verwonderden zich ongeveer tegelijkertijd, ieder vanuit hun eigen discipline, dat veel ondernemers personeelszaken ‘erbij doen’ en zich tegelijkertijd laten bijstaan door een heel peloton aan personeelsadviseurs en dienstverleners. Tussen al die salarisadviseurs, casemanagers, bedrijfsartsen, verzekeringsadviseurs, pensioenfondsen en arbeidsrechtadvocaten is er een volledig gebrek aan afstemming. De ondernemer is het overzicht kwijt. Niets doen is dan makkelijker dan actie ondernemen. Grotere ondernemingen lossen dat op met een flinke afdeling personeelszaken. Voor MKB-ondernemers lijkt dat een ver-van-mijn-bed-show.
Ik schrik als ik onderzoeken lees waaruit blijkt dat 80% van de medewerkers niet lekker in zijn of haar vel zit. Je medewerkers zijn het meest bepalend voor succes van je onderneming. Als we medewerkers beter laten functioneren, is dat winst voor iedereen. Aandacht voor alle medewerkers. Voor hetzelfde geld.
+ lees verder
En dit zijn mijn partners!
Loondesk, mijn salaris- en personeelsadviseurs
Mijn salarisadministrateurs zetten loonstroken, journaalposten en betaalbestanden klaar. Werkgevers geven salarismutaties door en uploaden alle documenten die in het personeelsdossier bewaard moeten worden. Ook ziek- en hersteldmeldingen worden via het portaal van Loondesk doorgegeven.
Mijn arbopartners
Ik ben bijzonder kritisch op arbodiensten. Ik wil niet met administratiefabrieken samenwerken die mij eerder belasten dan ontzorgen. De volgende twee arbodiensten heb ik geselecteerd, mede vanwege hun oog voor het (gerechtvaardigd) belang van werkgevers in verzuimdossiers.
- Richting – een bijzondere arbodienst met vestigingen in sportcentra door heel Nederland, waar naast de arboarts ook fysiotherapeuten, psychologen en diëtisten aanwezig zijn om aan de gezondheid van werknemers te werken.
- Qare – direct na de ziekmelding neemt de medisch casemanager contact op met je medewerker om zijn of haar inzetbaarheid te bepalen. Jij krijgt daardoor snel de gewenste duidelijkheid.
- A&P Provitale – een persoonlijke arbodienst die werkt met een vaste verzuimmanager. De verzuimmanager of arbo business partner kent je bedrijf kent denkt actief met je mee.
TEN Advocaten, advocaten voor de goede zaak
Bij TEN Advocaten kun je terecht voor juridisch advies op maat. TEN Advocaten beschikt over een team van betrokken specialisten op het snijvlak van arbeidsrecht en sociaal verzekeringsrecht. Ook hebben zij ervaring op het gebied van pensioenrecht en ambtenarenrecht. Zij gaan doelgericht en vastberaden te werk en staan garant voor service en kwaliteit op het hoogste niveau.
Ik zet de specialisten van TEN in om een dreigend arbeidsconflict in de kiem te smoren of om een conflict te beslechten. Ook voor vragen over arbeidsovereenkomsten, CAO’s of collectief ontslag kun je bij TEN Advocaten terecht. Voor de meest voorkomende werkzaamheden hebben we prijsafspraken gemaakt die zijn opgenomen in de Qees menukaart.
TEN Advocaten heeft ook een aantal van de modellen en sjablonen uit de modellenbibliotheek van Qees opgesteld.
FrisH Specialisten, mijn HR-partner
De HR-specialisten van FrisH zijn onderdeel van Team Qees. Zij bemensen de HR-Helpdesk en zorgen ervoor dat ondernemers die met Qees samenwerken, ook terecht kunnen voor bijv. recruitment, opstellen van functieprofielen en ondersteuning of begeleiding bij beoordelingscycli.
Mijn verzekeringspartners
Mijn team specialisten is niet compleet zonder de ‘masters of risicodekking’. Qees heeft de keten afgedekt. Ik kan verzekeringen onderbrengen bij nagenoeg alle inkomensverzekeraars en werk samen met een flink aantal assurantiekantoren.
- Nedasco en VCN – serviceorganisaties voor verzekeraars en adviseurs. Mogen als volmachthouders van diverse (verzuim)verzekeraars polissen opmaken, premies incasseren en schades uitkeren.
- Lokale verzekeringsadviseurs – Qees werkt samen met 1.000 verzekeringsadviseurs. Vraag naar de dienstverlening van Qees bij je eigen adviseur.
Het team van Loondesk
Mijn team van specialisten werkt nauw samen met de salarisexperts van Loondesk. We maken het je graag zo makkelijk mogelijk. Hieronder een aantal van de salarisadministrateurs en -adviseurs van Loondesk. Loondesk heeft 19 salarisadministrateurs in dienst. Hieronder vind je een deel van het team.
Alle vragen -ook over de salarisadministratie- kun je stellen aan je contactpersonen bij Qees. Wij kijken met een bredere bril dan alleen salaris. Indien nodig, overleggen wij met de salarisadviseurs van Loondesk.

Anita Fransen
salaris administrateur
+ meer Anita #coordinator #Prince T 085 – 747 04 83
#HelemaalgekvanPrince. Waar moet die tattoo komen?
M lonen@loondesk.nl

Patricia Molmans
salaris- en personeel adviseur
+ meer Patris #gedreven #sneakers T 085 – 747 04 83
Behalve salarisadministratie geniet ik ook van sneakers. En sneakers. Heb ik al verteld dat ik van sneakers houd?
M lonen@loondesk.nl

Helena Speksnijder
salaris administrateur
+ meer Helena #deadlinespecialst #check! T 085 – 747 04 83
Geniet als ze haar deadlines haalt. Daar zorgt ze dan ook voor!
M lonen@loondesk.nl

Chantal Rooijakkers
salaris administrateur
+ meer Chanti #duizendpoot #goededag T 085 – 747 04 83
U spreekt met Chantal, zeg maar Chanti, we hebben twee Chantals.
M lonen@loondesk.nl

Chantal van Kempen
salaris- en personeel adviseur
+ meer Chantal #Stones als ringtone #vrijdag vrij; soms T 085 – 747 04 83
99,9% goed is niet foutloos, aldus Chantal… Waardevolle instelling voor klanttevredenheid!
M lonen@loondesk.nl

Karin van Zoggel
Directeur
+ meer Karin #salariswiki #afasexpert T 085 – 747 04 83
Als Karin het niet weet, kunnen we stoppen met zoeken naar de oplossing.
M lonen@loondesk.nl