Nieuws

Persbericht: Financieel adviseur slaat bij verzuimregie handen ineen met HR- en salarisadviseur

Qees

De nieuwe WGA-wetgeving zorgt de komende periode voor een herschikking van de verzuimmarkt. VCN en Qees gaan een exclusieve samenwerking met elkaar aan. Door de samenwerking kunnen financieel adviseurs haar werkgevers een totaaloplossing bieden rondom verzuim en HR. Qees zorgt voor rust bij werkgevers door salarisadministratie te koppelen aan verzuimverzekering, verzuimbegeleiding en arbeidsrecht.

Financieel adviseur speelt in op kansen die salarisadministratie biedt
Leon van Druenen, manager VCN Inkomen, geeft aan blij te zijn met de aanvullende dienstverlening: “deze dienst is zeer geschikt voor een groot deel van onze aangesloten intermediairs. Zo heb je als adviseur en werkgever altijd een rechterhand beschikbaar op het gebied van HR en verzuim, zonder extra tijd te investeren. Ideaal! Door de koppeling met de salarisadministratie heeft de adviseur de kans om werkgevers nog beter te ondersteunen en loonkosten te verlagen. Het intermediair heeft met de expertise van Qees een sterke troef in handen om  zich nog beter te profileren bij werkgevers”.

Kennissessies
Kennis delen is een speerpunt in de samenwerking. VCN en Qees bieden kennissessies aan, waar intermediairs uit het hele land aan kunnen deelnemen. Naast de kennissessie in Nuenen (18 en 19 oktober a.s.) komt er op 25 oktober ook een webinar. Tijdens de bijeenkomsten bieden we intermediairs concrete handvatten om succesvol te zijn in de verzuimmarkt. Inschrijven voor de bijeenkomsten of het webinar kan hier.

Qees

Qees is zo'n medewerker die iedere ondernemer zich zou wensen. Betrokken, bevlogen en staat altijd klaar. Qees is meer dan dat. Qees is een team HR-professionals die voor u klaar staan om al uw personeelsvragen te beantwoorden. Qees helpt bij het maken van arbeidsovereenkomsten, zoekt naar manieren om de loonkosten te verlagen, maakt de loonstroken van uw medewerkers en Qees is uw spin in het web bij verzuimbegeleiding. Qees is uw eigen afdeling personeelszaken, zonder dat u daar in hoeft te investeren. Onderdeel van de dienstverlening is advies over uw verzuimverzekering. De verzekeringsadviseurs van Qees zoeken naar de best passende oplossing en Qees koppelt deze verzekering via het online werkgeversportaal aan de arbodienstverlening en salarisadministratie. Dat zorgt ervoor dat u nieuwe medewerkers of verzuimmeldingen slechts op één plek hoeft te doen; bij Qees.